Veilig en Gecertificeerd! - Gratis verzending binnen NL vanaf 35 euro! - Levering tussen 1-3 werkdagen
je hebt geen artikelen in uw winkelwagen.
Filters
Zoek

Garantie en klachten

Garantie;

BabyFanti staat achter haar producten en wij doen er alles aan deze in de beste staat en conditie aan jullie te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Je bent wettelijk verplicht een gebrek binnen twee maanden na constatering bij ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij deze kosteloos repareren of vervanging. Deze service geld tot 3 maanden na aankoop. Wil je gebruikmaken van deze service dan horen we dat graag per e-mail via info@babyfanti.nl.

Klachtenregeling;

Mocht je ondanks al onze zorg en service toch een klacht hebben dan verzoeken we jou;

  • Binnen 7 dagen na constatering van het gebrek een e-mail te sturen naar info@babyfanti.nl, waarin je volledig en duidelijk je klacht omschrijft.
  • De bij ons ontvangen klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst aan de klant beantwoord.
  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, hier zijn geen kosten aan verbonden.
  • Zie verder artikel 14 van onze algemene voorwaarden.